Velkommen til Leksvik gjestehavn!

Bruk av gjestehavna:

Overnatting/ opphold over 4 timer: kr 150 inkl.strøm, kr 100 uten strøm.

Gjestehavnsavgift  betales med "Vipps" eller i egen konvolutt som legges i kassen ved landgangen.

Vann finnes på brygga i sommersesongen.  Strøm kan benyttes fra ulåste strømpullerter på gjestebrygga.

Toalettforhold ved gjestebrygga, er ved Harrys spiseri. Det er eget rom for båtgjester med toalett, dusj, vaskemaskin og tørketrommel. Nøkkel fås ved Harrys spiseri.  Ta evt. kontakt med tilsysnsmann for havna for tilgang til toaletthuset ved hovedbrygga på motsatt side av havna.

Butikk, apotek og post i butikk finnes i sentrumsområdet. (Følg Strandvegen til Stasjon, ca 1km østover, se kart)

Grunnforhold: Tidvis noe grunnt for dypgående mer enn 1,5m, men stort sett grei sandbunn i det meste av havna. Vær obs på kabler og en frittliggende steingrunne midt i havnebassenget, skrått ut fra dieselbrygga mot midten av bassenget (se bilde under). Dypgående småbåter kan berøre denne ved lavvann,  men unngås ved å holde godt mot gjestebrygga.   Bruk ekkoloddet aktivt, og ta de nødvendige forsiktighetshensyn ut fra båtens beskaffenhet og dypgående. Best dybde for gjestebåter ytterst ved gjestepiren.

Vi oppfordrer til slutt alle brukere av Leksvik gjestehavn til å utvise alminnelig hensyn til omkringliggende båter, og til omgivelser, natur og miljø forøvrig.

Ved spørsmål, ta kontakt med tilsynsmann for havna: Stig Morten Rognes 48281583

Bruk gjerne Gjesteboka, eller send tips og Kommentarer direkte inn til styret via hjemmesiden vår!

www.leksvik-batforening.no

Skriv en kommentar: (Klikk her)

123hjemmeside.no
Antall tegn tilbake: 160